top of page

כיצד תבחר מדביר נכון לטפל ביתושים?

עודכן: 13 בספט׳ 2020

הדברת יתושים קולקס ,אנופלס ,הדס ,וזבוב החול, במידי קיץ מתחילות עקיצות היתושים הם מתקיפים אותנו מכל מקום וזה פשוט בלתי נסבל.

היתושים אינם בעית מטרד בלבד אלה גם מעבירים מחלות. חשוב שנדבר על הסכנות אשר מביאים איתם היתושים. לא כל המחלות המועברות על ידי יתושים קיימות בישראל. פעם סבלנו ממחלת המלריה, כתוצאה מעקיצת ייתוש מחלות כמו זיקה, קדחת דנגי וצ‘יקונגוניה עדיין לא התגלו בישראל. ישנה סכנה של קדחת הנילוס המערבי אשר יכולה לגרום למוות מעקיצת היתוש! חשוב להילחם באוכלוסיית היתושים ולנקוט במאמצי הדברת יתושים ולא לחכות להופעת המחלות , איך נלחמים ביתושים?

הדברת יתושים הוא אחד האמצעים בהם נשתמש , דגש על מניעה והתרבות, במקומות בהם יש מים עומדים כל דבר בגינה ..אפילו כלי קטן כמו פקק של בקבוק או תחתית של עציץ יכולים לגרום להתרבות הייתושים! חייבים לוודא שאין מים עומדים בגינה. בבית מומלץ להשתמש ברשתות נגד יתושים בבית ובחומרים דוחי יתושים כאשר נמצאים בחוץ. ישנן שיטות שונות להדברת יתושים, שיטות המתייחסות לשלבים שונים במחזור החיים של היתושים. המדביר לרוב ישתמש בשיטה של עירפול להברת הייתושים עם תותח קיטור שמזר את חומר ההדברה בחלקיקים קטנים ריסוס יתושים מיועד לגינות ולשטחים פתוחים ואינו מתבצע בתוך מבנים סגורים. בבית ניתן לטפל בהם טיפול נקודתי!

אם באזור ישנם מקווי מים, יש להשתמש בשיטות הדברה הפוגעות ברימות היתושים, כמו למשל שימוש בשמנים אשר פוגעים ביכולת הנשימה של הרימות. את מטרד הייתושים ניתן גם למנוע עם שמן מיוחדMLO אשר מפזרים אותו במקומות של מאגרי מים בלי צמחיה ולא נותן לזיחלי הייתושים להתרבות.

מקק הדברות מומחים הריסוס והדברה של יתושים



פוסטים אחרונים

הצג הכול

שירותי הדברה של מקק הדברות

. מקק הדברות בעלת נסיו ניסיון רב בתחום הדברה והרחקת מזיקים מזה מספר שנים במקק הדברות מיישרים קו עם מייטב הפיתוחים וחומרי ההדברה אשר ידותיים לסביבה עם סטנדרטים בין לאומיים אשר מפתחים בעולם ההדברה . מק

bottom of page