top of page

הדברת חולדות עכברים ומכרסמים

הדברת חולדות עכברים ומכרסמים

חולדות הן סוג של מכרסם, מכרסם חכם. כשאנחנו עוסקים בלכידתן ובהדברתן, אנחנו רוצים להגיע עם מיומנות, ניסיון והבנה של הדרך בה הן פועלות. 



חולדות, הן סוג מסוים של מכרסם, שלמעשה יכול להרגיש שינויים בסביבה שלו - כך שמדבירים מנוסים, מקצועיים ומוסמכים יודעים כיצד להציב מלכודות בצורה שלא תפעיל את רגישות החולשה, ולא תאותת לה שמשהו קורה בשטח הפעילות שלה.


מדובר בכישורי לכידה, הדברה, פיתיון, הצבת מלכודות ובטיחות - מן המעלה הראשונה, כדי לאפשר פעולת הדברה, שהיא בטוחה לבני הבית והמקום, ובו בזמן אפקטיבית לסילוק החולדה משטח המקום.


שלבים בהדברת חולדות, עכברים ומכרסמים

ראשית כל, כשיש חשד שחולדות ועכברים מטיילים בשטח - ניתן להזמין מדביר מקצועי ומוסמך (ל-מקק הדברות יש רישיון והסמכה מהרשות להגנת הסביבה). לאחר שהמדביר מגיע, הוא יכול לבצע הערכה של המקום, ולזהות אילו סוגים מכרסמים קיימים, אם בכלל. אולי חולדות, אולי עכברים וכד'. 


לאחר מכן, ניתן להתחיל להעריך דרכי פעולה. לא כל המלכודות צריכות להחיל רעלים - חלקן למעשה יכולות להיות הומניות למדי. היתרון של מלכודות הומניות, הן שמצד אחד הן אפקטיביות בלכידת המכרסם, ומצד שני הן לא פוגעות בו, או בבני הבית - שכן הן לא באות עם רעלים.


לאחר שהערכנו את דרך הפעולה הראויה, המדויקת ביותר לפתרון - אנחנו יכולים להתחיל בשלב היישום.


הדברה ירוקה של חולדות, עכברים ומכרסמים

בעקרון, אנחנו רוצים לשאוף ללכידת המכרסם - כדי שנוכל לשחרר אותו בשדה, לאחר מכן. אין אנו ששים לפגוע, רק להעביר מקום. במקרים בהם המדביר המוסמך והמקצועי מחליט כי יש בקשה להשתמש בחומרים רעילים, או מסכני חיים עבור המכרסם - הוא יעשה זאת תחת שיקול דעת עמוק, תוך הכלה של הרעלים והמלכודות לאזור מוגבל ותחום - כך שכולם נשארים בטוחים.




פוסטים אחרונים

הצג הכול

שירותי הדברה של מקק הדברות

. מקק הדברות בעלת נסיו ניסיון רב בתחום הדברה והרחקת מזיקים מזה מספר שנים במקק הדברות מיישרים קו עם מייטב הפיתוחים וחומרי ההדברה אשר ידותיים לסביבה עם סטנדרטים בין לאומיים אשר מפתחים בעולם ההדברה . מק

bottom of page